top of page

בלונים לבריתה

התרומה של בלונים לבריתה של הבת שלכם

כשמצטרפת בת למשפחה, זה תמיד אושר גדול עבור ההורים. לצד ההתרגשות העצומה, אתם גם יודעים שאתם רוצים לארגן במהירות מסיבת בריתה, כדי שכולם יבואו לחגוג אתכם את שמחתכם. כאשר בוחרים את האולם, את הקייטרינג, וכיו"ב, חשוב מאד לזכור שבריתה היא לא עוד אירוע רגיל - זו הצטרפות של בת למשפחה, וחשוב לכם להשקיע באירוע כמו שצריך. לכן, מדוע שלא תצרו קשר עם אמן שיוכל לספק בלונים לבריתה של הבת שלכם? אבל בעצם - למה דווקא הבלונים הם התשובה לבריתה המיוחדת?


עיצוב שלא שוכחים

כאשר מדובר על עיצוב של בלונים לבריתה, צריך להבין שלא מדובר על הבלונים הרגילים שאתם רואים בחנויות. מדובר בעצם על פיסול ויצירה בבלונים. האם למשל חשבתם אי פעם, איך יראה סוס פוני ורוד ענקי שעשוי כולו מבלונים? איך יראו קשתות כניסה צבעוניות מבלונים? איך יראו זרי הפרחים שעל השולחנות אם הם יהיו עשויים מבלונים? ואפילו איך תיראה עריסה של תינוק מבלונים. כל אלו יהוו מיצגים מרהיבים במיוחד, אשר אמן בלונים יוכל לספק עבורכם.

כמובן שהעיצוב של בלונים לבריתה הוא תמיד לפי הרצון שלכם, כשהקו המנחה הוא הולדת הבת. אתם יכלים לפנות לאמן שיוצר את פסלי הבלונים, להסביר לו על איזה פסלים ועיצובים חשבתם, והוא מצדו יתרום כמובן מהניסיון שלו, ויסביר לכם איך תיראה התוצאה הסופית.


האמן שמתאים לכולם

מחפשים אמן בלונים אמין ומנוסה, עם ראש יצירתי ופתוח, שישמח לעבוד אתכם? ברור לנו שכן - ולכן אנו מפנים אתכם אל אמן דניאל הבלונים. דניאל יוצר כבר שנים רבות עיצובים של בלונים לבריתה, וכמובן גם עיצובים לאירועים נוספים מכל סוג. אתם מוזמנים ליצור עמו קשר בזמן שנוח לכם, ולהתחיל להתניע את מסיבת הבריתה.

bottom of page