top of page

בלונים לחתונה


מרימים את האירוע עם בלונים לחתונה

מה חשוב לכם שיהיה בחתונה שלכם? מעבר לרגע המרגש של החופה עצמה, אין לנו ספק שהדבר שחשוב לכם הוא שכל האורחים שלכם ייהנו, ויחלקו ביחד אתכם את הרגע המאושר בחייכם. כמובן שאתם תדאגו להמריץ אותם, דרך רחבת הריקודים המדהימה, ותרצו שהם יהיו מאושרים עבורכם בכל רגע. אולם, מעבר לריקודים, התאורה, ההגברה, הנאומים והשירים, אתם מחפשים משהו שיהיה באמת ייחודי. אתם מחפשים אטרקציה שתמריץ את האורחים שלכם, תשמח אותם וגם תשעשע אותם. לכן, אפשר ליצור קשר עם אמן שייצור בלונים לחתונה שלכם באופן מדהים וייחודי.


איך זה נעשה?

כאשר מדובר על עיצוב של בלונים לחתונה, יש שתי אפשרויות (שכמובן משתלבות אחת בשנייה, ואינן סותרות). הראשונה היא של עיצוב הבלונים מראש ויצירת פסלים ומיצגים יפים מבלונים, שמותאמים כמובן לחתונה - זרי פרחים, בובות של חתן וכלה, וכיו"ב. האפשרות השנייה, שבה אנו יותר נתמקד, היא של הכנת בלונים לחתונה עבור כל החוגגים בזמן החתונה עצמה, לרוב בזמן שכולם עולים על רחבת הריקודים! אמן הבלונים בעצם יוצר מראש בצורות מדהימות מהבלונים - כתרים, שרשראות, חיות, וכיו"ב. את אלו עונדים החוגגים, נהנים מכל רגע, שמחים בשמחתכם, והדבר גם ממריץ עוד יותר אנשים לבוא לרחבת הריקודים, לשמוח, וליהנות משפע הבלונים המדהימים. כמובן שמגוון היצירות של בלונים לחתונה הוא עצום, ולכן כולם גם נהנים, וכל אחד יכול לקבל צורה שמועדפת עליו.


דניאל דואג לכם בכל רגע

היצירות של דניאל אמן הבלונים, ידועות בכך שהן אהובות מאד על הקהל הרחב. דניאל ישמח ליצור בלונים לחתונה שלכם, בין אם מדובר על עיצוב מבלונים שהוכנו מראש, ובין אם מדובר על עבודה חיה, וסיפוק של צורות מדהימות לחתן, לכלה, ולכל החברים וקרובי המשפחה שהגיעו ורוצים לחגוג.

bottom of page