top of page

בלונים לאירועים

כיצד יתרמו בלונים לאירועים שלכם? כאשר אתם מתכוננים לתכנן אירוע - ואין זה משנה אם מדוב רעל בר מצווה, חתונה, ברית או כל אירוע אחר, חשוב לכם מאד שהסידור האסתטי של מתחם האירועים, יהיה ברמה הגבוהה ביותר. אתם לא רוצים עוד אולם רגיל, אלא אתם רוצים שיהיה קונספט מסוים, אשר יתאים לאירוע. עם זאת, אי אפשר כידוע לשפץ פשוט את האולם רק לכבוד האירוע שלכם. אז מה יכול להיות פתרון הולם במקרים הללו? תתפלאו לגלות, עד כמה בלונים לאירועים יכולים לתרום, ולהפוך את העיצוב של האירוע לייחודי וחד פעמי.

  • מה עושים עם הבלונים? כאשר מדובר על הצבה של בלונים לאירועים, חשוב מאד להבין שמדובר על מגוון רחב מאד של בלונים בעיצובים שונים. תשכחו מהבלונים הרגילים שאתם תולים בימי הולדת. מדובר על סידורי בלונים לאירועים שיכולים להגיע במגוון צורות. כך למשל, אדם שמתמחה בעיצוב בלונים, יוכל ליצור צורות שלמות וענקיות, מאוסף של בלונים. כך למשל תוכלו להציב באולם האירועים פסל ענקי של תינוק לכבוד הבריתה, של ספר תורה לכבוד בר המצווה, או של זוג מאושר לכבוד החתונה - והכל מבלונים! כמובן שמעבר לכך, אפשר להזמין אמן בלונים לאירועים אשר יבצע פעלולים שונים עם הבלונים, ישעשע את האורחים, וכמובן יעניק להם מזכרות מדהימות מבלונים. כמובן שהבלונים הצבעוניים, שמגיעים בצבעים ובגדלים שונים, יוכלו להפוך את האירוע שלכם למדהים ובלתי נשכח.

יוצרים קשר עם אמן הבלונים מספר 1 אם אתם מעוניינים באמן הבלונים הטוב ביותר שיש, אשר יעצב מגוון עצום של בלונים לאירועים שלכם, יש רק אדם אחד ליצר איתו קשר - דניאל אמן הבלונים. לדניאל ניסיון של שנים רבות בעיצוב של בלונים לאירועים בכל סגנון שרק תרצו. אפשר להיפגש עם דניאל, להתרשם מהעבודות שלו בגלריית התמונות, ולבחור את העיצובים השונים של הבלונים, אשר יוצבו באירוע הפרטי שלכם.



bottom of page