top of page

עיצוב בלונים

מהו בעצם עיצוב בלונים?

כדי להבין מהו עיצוב בלונים ואיך הוא יכול לסייע גם לכם, נדמיין מצב שבו אתם רוצים למשל לחגוג אירוע מסוים. אפשר שמדובר על אירוע אישי מאד, או על אירוע בעל משמעות עסקית או אפילו ציבורית. במצבים הללו, אתם מעוניינים ליצור מצג שיהיה מרשים במיוחד. אתם רוצים שכל אדם אשר יגיע, מיד יבין מה המסר שאתם רוצים להעביר, וכמובן יתרשם ממנו במיוחד. בעוד שסרטים ותמונות לעתים נסתרים מהעין, הרי שאין כמו מצג של עיצוב בלונים, כדי למשוך מיד את העיניים של כולם.

עיצוב שלא ראיתם עד היום

עיצוב בלונים הוא בעצם האומנות של יצירת פסלים ענקיים, באמצעות המון בלונים. אמנם לא מדובר באמת על פסל שעשוי מחומרים קשים, אבל אין ספק שמדובר על מיצגים מרשימים במיוחד. האמן אשר מבצע עיצוב בלונים, בעצם לוקח בלונים שונים, בצבעים שונים וגם בצורות שונות, מחבר אותם וקושר אותם היטב אחד לשני, וכך יוצר צורה ענקית וחדשה. בעקרון, מבחינת האפשרויות, חשוב להבין שהשמיים הם הגבול. יש אנשים שמבחינתם עיצוב בלונים זה קודם כל עיצוב של שערי כניסה מדהימים ומפוארים. יש שירצו עיצוב של בלונים באופן רומנטי במיוחד (בפרט עבור חתונה). יש שירצו לראות עיצוב של מוצרים שונים באמצעות הבלונים (מנפוץ באירועים עסקיים) ויש כמובן עוד שפע של אפשרויות. אולם מעל לכל - חשוב תמיד לעבוד עם אמן בלונים מקצועי ומסור בתחום.

דניאל הוא האמן בשבילכם

אם אתם רוצים לעבוד רק עם אמן שיבצע עיצוב בלונים ברמה גבוהה, דניאל אמן הבלונים הוא הכתובת שלכם. לדניאל ניסיון עשיר במיוחד בעיצוב הבלונים השונים. דניאל עיצב בעבר בלונים לאירועים מסוגים משתנים, ובגלריית התמונות באתרו, ניתן להתרשם היטב משפע העבודות שהוא יצר עד היום - וכמובן שהוא ישמח גם לעצב בלונים עבור האירוע שלכם.

bottom of page