top of page

מתי כדאי להזמין אמן בלונים?

מתי כדאי להזמין אמן בלונים?

ישנו מגוון רחב של אירועים שבהם אנחנו רוצים לשדרג את מצב רוחם של המוזמנים! אין אנחנו מדברים על אירוע רשמי, כנס או ערב חברה, כי אם על אירועים קלילים ומשמחים בהם גם יש קהלים צעירים יותר דוגמת בריתות ובר ובת מצווה. בלונים יכולים להשתלב גם נהדר באירועים דוגמת חתונות הן עבור תמונות מרגשות טרם האירוע והן בזמן הריקודים, כאשר המאורע המרגש הופך למסיבה אחת גדולה.

מתלבטים אם אתם רוצים להזמין בלונים לאירוע המתקרב? כאן בבלוני בראשית, ריכזנו עבורכם מספר אירועים מרכזיים שבהם תוכלו ליהנות מן ההשפעה החיובית של שפע בלונים צבעוניים.

ברית ובריתה

ברית ובריתה אלו הם אירועים המתקיימים בשעות הצהריים, ומטבע הדברים שבין המוזמנים ניתן למצוא שפע של ילדים קטנים. לא בכדי שלאור גילם של ההורים אשר חוגגים את הברית או הבריתה, יש להם גם חברים נוספים ולהם ילדים קטנים. אמן בלונים שיהיה נוכח בבריתה יוכל לסייע לכם בהפגת השעמום של המוזמנים הצעירים ולגרום להם לעשות חיים משוגעים! אגב.. אולי בינינו? אבל גם המבוגרים שבינינו תמיד אהבו ותמיד יאהבו בלונים.

בלונים לבר ובת מצווה

אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה או בת מצווה אז אתם לגמרי הגעתם אל המקום הנכון. מדובר בגיל שממש נמצא על התפר שבין ילדים לנערים וכל המוזמנים פשוט מתים על בלונים! בנוסף לכך, בלונים הם דרך נפלאה להעשיר את המראה היוקרתי של האירוע. אפשר לעשות שער בלונים ענק דרכו החוגגים נכנסים, או לערוך קיר בלונים מדליק שכל המוזמנים יכול להצטלם לידו! בנוסף בזמן הריקודים, המוזמנים בהחלט יכול ליהנות אמן בלונים שמסתובב ביניהם ועושה להם שפע של צורות, כובעים, חיות ועוד!

בלונים לחתונה

בחתונה בלונים יכולים להיות שימושיים עבור שתי מטרות! ראשית אם החתן או הכלה רוצים אזור שבו המוזמנים יכולים להצטלם, אז הרי שאפשר לערוך קיר בלונים מפואר ויוקרתי. הכל עניין של בחירת הבלונים והאיכות שלהם, דבר המבוצע יחד עם בני הזוג טרם החתונה. שנית, ניתן לקחת אמן בלונים שיסתובב בין המוזמנים ברחבת הריקודים ויערוך עבורם מגוון בלונים שיגרמו לכולם להצטרף לרוקדים. זו גם דרך נהדרת להשרות על כולם מעט רוח שטות!

bottom of page