top of page

איך לשדרג אירוע בת מצווה

שדרוג אירוע בת מצווה

הילדה הקטנה שלכם הופכת אט אט לנערה? זו בהחלט סיבה לחגיגה! יש משהו באירועי בת מצווה שמביא עמו לא רק התרגשות עבור הילדה הצעירה, אלא גם עבורנו כהורים כשאנו מבינים איזו כברת דרך ארוכה עשינו. אבל רגע.. בואו לא נתרכז בעצמנו! יש פה נערה שרוצה להרגיש שכולם עוטפים אותה מסביבה. לא פעם אנחנו פוגשים בהורים שממש משוועים לעצה איך להפוך את בת המצווה למשודרגת יותר, מזמינה יותר, בומבסטית יותר.

נערות היום רוצות להרגיש שהאירוע שלהן הוא נוצץ וחגיגי. שכל המוזמנים מתרשמים ונהנים. לפתע כל האטרקציות והתוספות לאירוע הופכות ליקרות ולא פעם גורמות להורים להחוויר. בבלוני בראשית אנחנו שמחים להציג אטרקציה שאיננה יקרה יתר על המידה וגם ניתנת לעיצוב ממש בהתאמה אישית! זה הזמן להביא אמן בלונים מקצועי לאירוע שלכם.

שער בלונים

אם אתם כבר מחפשים רעיונות לבת מצווה, אז מומלץ בחום לשקול קישוטים דוגמת שער בלונים ענק. מדובר בשער דרכו יכולים להיכנס המוזמנים, או שער שבאמצעותו הנערה החוגגת תעשה את הכניסה החגיגית שמקבלת את האורחים. כיום נהוג שהנערים והנערות מקבלים את המוזמנים בשיר או בברכה מסוימת. כך אפשר למעשה, לערוך שער חגיגי וגדול שבו תיכנס הנערה החוגגת והיא תזכור כיצד היא רשמה לזכותה כניסה בלתי נשכחת.

הפעלת החוגגים

בעוד שאנו המבוגרים נהנים מהאוכל ומשיחות חולין סביב השולחן, הילדים ניגשים מיד אל רחבת הריקודים. אך מה עושים אם הילדים מתביישים? חשוב מאוד לדרבן אותם להיות יחד עם החוגגים. ניתן לשכור אמן בלונים לערב אחד שבו הוא יפעיל את הילדים ויכין להם שפע של בלונים לאירוע. כולם יזנקו מיד אל רחבת הריקודים ואתם מצדכם תתמוגגו מאושר לראות את בתכם נהנית עם כל המוזמנים.

bottom of page