top of page

בברית או בריתה זכרו את המוזמנים הצעירים

המוזמנים הצעירים שלכם בברית ובבריתה

כשמגיע אירוע הברית או הבריתה אנו מיד מחפשים אחר אולם יוקרתי ומסביר פנים שיקבל את פניהם של המוזמנים וישרה על כולם תחושת אירוח נפלאה. האוכל טוב? מעולה! כבר סימנו וי על אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר. יש מערכת סאונד טובה בשביל לנאום? מצוין! יש מקרן למצגות? עוד יותר מעולה! אבל פרט אחד רבים מאיתנו שוכחים - והוא את המוזמנים הצעירים.

חברים בני גילנו = הורים צעירים

מטבע הדברים שאם אתם כזוג צעיר גם הורים טריים לבן או בת מקסימים, אז הרי שייתכן מאוד שיש לכם גם חברים נוספים שזה עתה הפכו להורים, או לכל היותר לפני מספר שנים בודדות. לכן, חשוב לקחת בחשבון כי בין הנוכחים השונים יהיו גם ילדים קטנים.

אירועי ברית ובריתה מתקיימים לרוב בשעות הצהריים המוקדמות. לאור זאת, הורים רבים מביאים עמם את ילדיהם שיהיו נוכחים איתם לכל אורך האירוע. במקרים כאלו המוזמנים הצעירים עשויים להשתעמם וכך גם להתיש את ההורים. לכן, רבים ממתכנני האירוע לוקחים זאת בחשבון, ובוחרים להביא מפעיל לילדים הקטנים אשר ימשוך את תשומת לבם לכל אורך האירוע.

בבלוני בראשית אנחנו שמחים להציע לכם הפעלה משמחת וצבעונית במיוחד של בלונים לבריתה בזמן שאתם חוגגים עם חבריכם ובזמן שהם סועדים ונהנים מן השולחן החגיגי, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הילדים עושים חיים משוגעים ומקבלים ים של בלונים בצורות מיוחדות.

בבלוני בראשית אנו שמחים ללוות מגוון רחב של אירועים שונים החל מברית ובריתה, דרך בת ובר מצווה ועד אפילו לחתונות מרגשות שמחפשות את השדרוג הצבעוני הקטן שמשנה בענק. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. לפרטים נוספים השאירו פניה באתר או התקשרו אלינו: 052-529-4746

bottom of page