top of page

דניאל אמן הבלונים

התרומה של אמן הבלונים לאירוע המדהים שלכם

מה צריך לכלול אירוע מושלם? יש אנשים שטוענים שהכל מתחיל ונגמר באוכל - אם לאנשים טעים, הם ייהנו מהכל. יש אנשים שאומרים שצריך חלק אומנותי מסוים - נאום, שיר, מצגת, סרט, או כל דבר אחר שיכניסו נופך ייחודי באירוע. יש שאומרים שצריך להשקיע במיוחד במתחם האירועים, יש שאומרים שהכל תלוי במראה של מי שחוגג. אולם, מה הייתם אומרים, אם היינו אומרים לכם שיש תשובה שמשלבת בתוכה גם יופי, גם אסתטיקה, גם מופע אומנותי, וגם ערך בידורי? התשובה היא בהזמנה של אמן הבלונים לאירוע שלכם.


מה אמן בלונים עושה?

כאשר מדובר על אמן הבלונים, חשוב מאד להבין כי מדובר על אדם שתחום היצירה שלו, הוא כאמור בעבודה עם בלונים. זוכרים שבימי הולדת של ילדים יש לפעמים את הלהטוטן שיוצר צורות של חיות מבלונים? כעת תחשבו על אדם שהעבודה שלו הרבה יותר מקצועית מכך, והוא יכול ליצור עבורכם מיצגים מדהימים. ראשית, אמן בלונים יוכל לתכנן ולעצב עבורכם מראש פסלים ענקיים ומדהימים מבלונים, אשר יוצבו באירוע שלכם - משערים, דרך בובות, ועד לעוגות ופרחים שיהיו כולם עשויים מבלונים, גדולים וקטנים, בצבע אחיד או צבעוניים לפי בחירתכם. אפילו סידורי הפרחים שעל השולחן באירוע - יוכלו להתחלף בבלונים מדהימים.

מעבר לכך, אמן בלונים יוכל גם לספק לכם מופעי בידור מדהימים עבור האירועים שלכם. מדובר על הרבה מעבר ליצירה של צורות פשוטות - אלא על מיצגים מורכבים ומדהימים בהופעה חיה, שאף אחד מהאורחים לא ישכח.


ויש בדיוק אמן אחד בישראל

אם אתם מחפשים את דניאל אמן בלונים המוביל בישראל, הרי שהגעתם למקום הנכון. דניאל אמן בלונים הוא אדם שמתמחה כבר שנים ארוכות בעיצובים יוצאי דופן באמצעות בלונים מגוונים. דניאל ישמח להיפגש עמכם, להכיר אתכם, לשמוע על האירוע שלכם - ולספק לכם את העובדות המדהימות ביותר, וכמובן לשלב באירוע שלכם מופע יצירה מרהיב.

bottom of page