top of page

בלונים ליום הולדת

חושבים שאתם יודעים מה זה בלונים ליום הולדת?

אי אפשר לחשוב היום על מסיבת יום הולדת שלא יהיו בה בלונים. אפילו אנשים מבוגרים, מביאים אחד לשני בלונים כשהם חוגגים ימי הולדת. נהוג לרכוש לפחות בלון אחד גדול, שלא לדבר על קבוצת בלונים, ולהביא אותם במתנה לאדם יקר לכבוד יום הולדתו. עם זאת, אנו מעוניינים להציג בפניכם רמה אחרת לגמרי של בלונים ליום הולדת. מדובר על עיצוב מתוחכם, יצירתי ומדהים של הבלונים, בהתאמה אישית לימי ההולדת, אשר משדרגים את החגיגה פי כמה, והופכים אותה באמת לבלתי נשכחת.


באילו בלונים מדובר?

העיצוב הייחודי של בלונים ליום הולדת, בעצם בא לשנות לגמרי את המרחב של המסיבה - בין אם היא במתחם אירועים, ובין אם היא פשוט בבית פרטי או בדירה. מדובר על עיצובים מדהימים של בלונים - החל מקבוצת בלונים שייצרו צורה של לב, ועד לבלונים עם הגיל של האדם שחוגג. אפשר לבחור בלונים ליום הולדת בעיצוב של דמויות פופולריות, אפשר לעצב עוגת יום הולדת שלמה - שתהיה עשויה אך ורק מבלונים, אפשר ליצור זרי פרחים עניים מבלונים, ובקיצור - השמיים הם הגבול.

חשבו מאד לציין, שאתם יכולים ליצור קשר עם אמן שמעצב בלונים ליום הולדת הן עבור מסיבת היום ההולדת שלכם, והן בתור הפתעה לאדם אחר שאתם רוצים לחגוג לו את המסיבה מבלי שהוא ידע - וברגע שהוא יכנס למתחם שמלא בבלונים מדהימים, הוא כבר יבין מה אתם ארגנתם עבורו.


ממי מקבלים את השירות?

אם אתם מעוניינים לקבל עיצוב מדהים של בלונים ליום הולדת, חשוב מאד ליצור קשר עם איש המקצוע המוביל בתחומו בארץ, הלא הוא דניאל אמן הבלונים. דניאל יוכל לספק לכם את עבודות העיצוב המדהימות ביותר שיש, לימי הולדת בכל גיל - מילדים קטנים, ועד למבוגרים בגיל הזהב.

bottom of page