top of page

מה התפקיד של אמן בלונים?

תפקידו של אמן הבלונים

רבים מאיתנו שומעים את המושג אמן בלונים, אך כמה מאיתנו באמת יודעים במה מדובר? לרוב בלונים נתפסים כמעין פריט קישוטי ותו לא, משהו שלא ניתן להרחיק איתו לכת יותר מדי ובטח שניתן לרכוש מספר בלונים בחנות הקרובה. אז אכן בלונים הם דרך נהדרת להראות לאדם קרוב שאנו מוקירים את קיומו בחיינו ולנפח ולקשט את הבית במגוון דרכים יצירתיות. אך בבלוני בראשית, אנו שמחים להביא עמנו משהו שונה, משהו חגיגי ומתוחכם.

בלונים למגוון רחב של אירועים

כאמני בלונים איננו רק מנפחים את הבלון, אנו רואים בבלונים כחומרי גלם אשר ניתן לערוך מהם שפע של צורות ומוצרים קישוטיים אחרים. דוגמא נהדרת לכך היא למשל שער כניסה שעשוי כולו מבלונים. מדובר בפריט שקשה מאוד לייצר לבד, והוא יכול להוסיף המון שמחה, אושר וגם קצת קלילות אל תוך אירועים דוגמת בר ובת מצווה.

אילתורים

בלונים הם חומר גלם מצוין לעריכת שפע של צורות שונות ומדליקות. אמן בלונים מקצועי יכול להסתובב בין המוזמנים ברחבת הריקודים ולהכין עבורם את הצורה שהם רוצים על פי בקשתם. מדובר בדרך נהדרת לשדרג חתונות לצורך הדוגמה, אירועים בהם החתן והכלה רוצים לוודא שהמוזמנים יהיו נוכחים בכל עת ברחבת הריקודים.

קישוט הבית

קישוט הבית הוא בהחלט משהו שאתם גם יכולים לעשות לגמרי לבדכם. עם זאת, באמנות בלונים ישנם היבטים עיצוביים שונים שיכולים לשדרג את כל הנוכחות של הבלונים בחדר. בין היתר מדובר בבחירת הצבעים, בחירת סוגי הבלונים ובחירת המיקומים השונים. הנוכחים בחדר יוכלו להצביע על ההבדלים הקיימים בין קישוטים רגילים לבין קישוטים שנערכו מתוך נקודת מבט מקצועית ועבור החוגג או החוגגת, הם בהחלט יראו את ההשקעה הניכרת ויוחמאו עד אין סוף!

bottom of page