top of page

מה צריך לקחת בחשבון בתכנון בת מצווה

תכנון בת מצווה

בתכם הצעירה אט אט הופכת לנערה? זה בטוח רגע מרגש עבורכם שכן זה מעיד יותר מכול על הדרך שאתם כהורים עשיתם. עתה מגיע השלב המרגש בו עליכם לתכנן את המאורע הנפלא, אך יחד עם זאת מגיע גם האתגר שכן חשוב לרדת לכל פרט ופרט. להלן מספר פרמטרים חיוניים שכדאי ללכת על פיהם בתכנון בת המצווה המתקרבת.

זכרו שהם עדיין ילדים!

זה נכון שכבר כולם נערים, אבל באמת שזהו גיל שהמנטליות היא עודנה של ילדים. חשוב שלא ללכת על אירוע יוקרתי מדי, ולשלב בין ארוחה יוקרתית לבין מסיבה. כך לצורך הדוגמה, בבלוני בראשית אנו מספקים שירותי אמנות בלונים שמטרתה היא להפעיל את הילדים עם הדבר שהם הכי אוהבים! קחו את הדוגמה של בלונים ברחבת הריקודים או יצירת שער בלונים ענק עבור כניסתה של החוגגת הצעירה, ונסו לראות מה עוד אתם יכולים להוסיף שיהפוך את האירוע למעט יותר מצועצע.

אולם שקרוב לכולם

בין שאתם מארגנים הסעה ובין שאתם מניחים שכולם יגיעו באופן עצמאי אל האולם, חשוב מאוד להקפיד על בחירת אולם אירועים שקרוב לכל החוגגים. לא הייתם רוצים שייווצר מצב שבו כולם מאחרים באוטובוס עם פקק אימתני ושהאולם פשוט יהיה ריק מאדם. מדובר באירוע חשוב מאוד עבור החוגגת הצעירה ודבר שכזה בהחלט יכול להיצרב בזכרונה. בחרו באולם הממוקם בעיר המגורים שלכם ובעיקר באזורים נגישים וקלים דוגמת אזורי תעשייה הקרובים לכבישים מהירים.

חשבו על המבוגרים

ובכל זאת, גם מבוגרים נוכחים באירוע, ועל כן חשוב להקפיד על אולם אירועים המציע אוכל טעים, משובח ומזמין. מומלץ לבקש מבעלי האולם להיות נוכחים באירוע קרוב כדי להתרשם ולשאול אם ניתן לערוך טעימות או להתרשם מן האוכל בזמן האירוע. הכל כמובן בהסכמה ובאישור.

bottom of page